Fredag.

HANNA 060407.

Intervju imorse på Kvantum. Att man alltid ska känna sig så dum, men man sitter ju i ett underläge såklart. Nalle och Gustav skjutsade mig dit, bombades av massa frågor och ja, klart jag skulle säga nåt dumt, men i slutändan hade jag rätat ut det mesta. Det var personalansvarig och ekonomichefen som hade intervjun. TIll sist sa dom, vi ska ringa dina referenser på Ica Maxi i Umeå och går det bra, så tycker jag absolut att dethär låter bra... Frågan är vad dom kommer att säga med tanke på att jag sökt jobb där också inför sommaren, eftersom jag inte visste om jag skulle få nåt jobb här nere behövde jag ju en sista utväg. Men, det återstår att se, dom skulle ringa mig på måndag. - Appropå ringa så ringde Fia precis, dags att hämta, får skriva mer en annan dag, ska ner och packa inför Umeå resan sen.

- Adjö.



Kommentarer
Postat av: frida

ååh. du kommer snart!

2006-04-08 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0