Måndag.

HANNA 060403.

Ännu en tidig morgon, såsom söndag. Klev upp och åkte hit i vanlig ordning, måndag. I fredags kväll åkte jag ner till Jonas, Björn var hemma och Sara & Sebbe dök upp för att sedan hamna på 'söderhof' (?) Kvällen var kanske inte den bästa, men snart var de lördag. Mest hände väl ingenting, åt på Max. Usch, socker och fett, det är vad jag lever på och jag ser det. Det är slut nu, ett par gympaskor och lite vårväder så ska jag bränna! - Dehär går inte, snart är sommaren här.

Söndag, tiidig morgon, men aja... jag var lovad en glass.
Följde Jonas o jobbade, åkte lite glassbil och fick till sist en glass. Hem igen, promenad... vårpromenad, den var mest uppskattad av mig men glad att jag fick sällskap. Allt blir så mycket roligare då.

Här sitter jag nu, måndag.... igen?
Aja, dagen är inte så plågsam, händer egetnligen ingenting o Marcus har inga läxor i veckan, fröjd. Kanske slipper vi tjatet då. Nästa vecka är det Umeå, jag saknar min familj!! Sover i Djursholm inatt, lättare att ta sig isäng på så vis och dessutom får jag en lång natt och slipper kliva upp så rysligt tidigt imorgon för att ta mig hit. Men lite tråkigt är det ju såklart. Sitter och pratar med Lisa & Sofia - som har fått jobb på Magnetic Island, nånstans på ostkusten i Australien i en bar / restaurnag. Lite avundsjuk kan jag ju inte sticka under stolen med att jag är. Jag saknar dom så.

www.betapet.se Tipsar!
Alfapet på internet, det är i världsklass.

Kommentarer
Postat av: Empa

eemilie.blogg.se :D

2006-04-03 @ 14:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0