Måndag.

HANNA 060418.

En ny dag, med nya möjligheter.
Så har man varit ledig en hel vecka, delar hemma i Umeå, där tiden mestadels gick till min familj, det var mysigt, men eftersom det skiljde ungefär en och en halv meter snö så kan jag ju inte sticka under stolen med att jag längtade tillbaka till vårvädret. Här grönskar det, solen skiner och humöret stegrar. Det har dock samtlats en del att göra under de lediga dagarna. Räkningar ska betalat, bankärenden, telefonsamtal, tvätt, strykning, handling etc. Men det var det värt för en veckas ledighet. Familjen är solbrända efter en vecka spenderad på frankska rivieran. Skönt för dom.

Helgen var lite omtumlande, på alla vis, men nu är allt i sin ordning igen.
Det som känns allra tyngst just nu är min lägenhet, kom igen... jag måste hitta någon jag känner som vill hyra den, nu! Jag vill inte ligga ute med en hyra, det funkar bara inte. Dessutom vill jag känna den som bor där och helst av allt vill jag också slippa ta ut allt som finns där, det är lite svårt att sträcka ut armarna till Umeå för att börja flyttstäda, nej... snälla, någon?

Nåja, nu ska jag ut och springa.
Haha, det är sant....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej :) Jag har totalt missat din blogg, jag måste ha haft din gamla som länk, och jag som trodde att du hade slutat skriva. Men nu har jag lite att ta igen! :) Men har du bytt jobb nu? Jag hänger inte riktigt med i svängarna, men vi måste pratas vid så jag har koll på vad som händer runt dig vännen. Kram på dej!

2006-04-19 @ 10:57:40
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Erik

Har jag förstått det rätt? Har du kvar lägenheten i umeå? Annars, det är kul att höra hur du har det! Alla medel godkända... Bra med internet ibland!

2006-04-19 @ 16:19:17
URL: http://bobrik.blogg.se
Postat av: Lina Danielsson

Men jag kan ju ta din lägenhet!!!

2006-04-19 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0