Måndag.

HANNA 060424.

Sol, värme, vår, vår....

Morgonen började tidigt imorse, upp och hoppa. Halv sex ringde väckarklockan som, inte allt för ovanligt fick ringa ett par gånger till innan det blev dags att kliva upp. Vaknade och tittade i taket en timma, men sånt händer, när morgonen väl kom var det iaf. fint väder, sånt gör mycket. Igår var det kalas, lugna favoriter fyllde tio år och som jag tidigare nämnde halkade vi in på deras fest på ett bananskal. Men trevligt var det, kom dit något sent, men tack o lov var det bara jag som var odushad så... en snabb dusch och lite göra sig i ordning innan det var dags, fördrink och mingel. Därefter var det förrätt, varmrätt, efterrätt, kaffe och avek. Mättad mage. Tommy Nilsson, Cue och Patrik Isaksson uppträdde och var otroligt duktiga allihopa. "öppna din dörr, och säg att du vill ha mig här" håret reste sig. Kvällen var riktigt kul, men ganska kort. Det var ifs väldigt skönt då vi skulle upp så pass tidigt imorse. Dock missade vi den riktiga hotellfrukosten, aj aj aj. På kalaset var det uppskattningsvis mellan 100 - 150 gäster. Lillbabs, Patrik Isaksson, grannkanalernas radiopratare, Gert Fylking, Sune i sunes sommars mamma (namn?), nåt fotbollsproffs, ja... det var en hel del som man kände igen och galet mycket mediafolk, samt några få som förmodligen också vunnit biljetter. Men trevligt hade vi! 

Nåja, idag lyser solen, termometern visar väl +15 - +17 grader och det är perfekt ute på verandan, somnade till men när solen plötsligt gick i moln frös jag till och kom på att det var dags att uppdatera bloggen, nu kikar den ljusa solen fram igen och det känns som att det vore slöseri att sitta inomhus en sån här dag.

Ji vål hané!


Kommentarer
Postat av: Frida

Mer blogg, mer blogg! Jag är så uttråkad! Varje dag fram till helgen. Lova mig?

2006-04-24 @ 15:01:17
URL: http://frilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0