Tisdag.

HANNA 060425.

Men det känns som det borde gått längre tid av den här veckan, nåja tisdag, tisdag...
Städdag, städerskan är inte här i veckan så då är ansvaret mitt, katten lossar hår, det är vår. Oh, snart klar, golven är kvar att torkas, för övrigt är allting gjort. Marcus kom precis hem från skolan, han gick idag (?) vad har hänt? Hehe, bara att tacka och ta emot. Menar, alla behöver ju röra på sig sådär en gång i månaden. Nu är jag less på dethär, igår var det än värre, jag skulle för en stund kunnat packat mina väskor och åkt, men jag har inte mage att göra nåt sånt, det skulle aldrig falla mig in.

Tidig morgon imorse också. Upp och iväg.
Nästa vecka åker Frida och Lars till Cypern och jag äär så avundsjuk. Jag skulle också vilja känna på det just nu. Men det kommer och jag hoppas att det blir som det är sagt, en utlandsresa till hösten.

Håller på påta med kontraktet för lägenheten som ska skickas in idag. Snart är allt klart. Nåja, jag ska nog gå ut o kolla posten o spela lita badminton med Marcus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0