Torsdag.

HANNA 060420.

Ja, det har blivit lite skriva nu....
Haft mycket, eller? Haha, nej det var en dålig ursäkt, så mycke dötid som jag har nu om dagarna har jag aldrig någonsin på dessa snart 20 år haft tror jag. Ärligt talat känns det underbart att slippa, det måste vara lagom. Varken för mycket eller för lite. Börjar på Ica Kvantum v. 20 så nu är det inte länge kvar.

Tillbaka till helgen som var så blev jag och Jonas, ja... vad ska man säga, överfallna? Det låter så hemskt, men vi var på väg hem från en fest o vips hoppade en kille på oss och slängde oss hit och dit tills vi låg på maken, hans kompisar ryckte snabbt in o tog honom därifrån och därefter vakten på en närliggande krog. Men obehagligt var det, tack o lov att jag inte var ensam.

Snart helg, vet inte näär senast det hände så mycket bra på en och samma gång. Imorgon kommer Erika eventuellt till Stockholm, det ska verkligen bli kul om det nu blir så, dock kom alla andra planer på samma helg, vilket leder till att jag inte kan träffa henne riktigt lika mycket, men det gäller att uppskatta den tid man har. Gul-kalas hos Amadeus som fyller 20 imorgon också. Lördag ser lugn ut, förmodligen bara vara i sol och vår tillsammans med Erika (än en gång, om hon nu kommer). Söndag, dagen av dagarna. Frida min vän vann biljetter till Lugna favoriters 10 års fest på Hasselbacken i Stockholm. Hon kunde själv inte gå och jag och Jonas fick biljetterna. Hotellrum, middag, Patrik Isaksson, Tommy Nilsson & Cue. Ser verkligen fram emot helgen.

Imorse var jag och hämtade Cykeln, Rikard körde ner den när han endå skulle hit ner. Underbart, dock är vädret inte cykelvänligt just idag. Igår sken solen, gräset grönskade och det var 13+ i skuggan. Oj oj. Det är annat än Umeå det. Skönt att få uppleva en riktig vår.

Nåja, duschen nu innan Helenas syster och barnens kusin Fanny kommer.
Oj oj oj. Lev, lev, lev...

Kommentarer
Postat av: frida

:)

2006-04-21 @ 20:31:07
Postat av: frida

:)

2006-04-21 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0