Torsdag.

HANNA 060427.

Igår fyllde min stora lillebror år. Grattis till honom!
Idag är det en ny dag, solen skiner och det gör mig så otroligt glad, jag är verkligen lycklig. Men saknar förståss min familj vilket är lite segt. Jag trivs allt bättre och bättre och med solen kommer värmen och inte minst vårkänslorna och det goda, men peppar peppar, vi hoppas att det får hålla i sig. Motgångar har jag haft men nu känns det som om det faktiskt är på väg mot betydligt bättre tider. Jag älskar verkligen sommaren.

Imorgon kommer kusin vitamin, Katarina och hälsar på mig här ute i Djursholm, det ska bli kul att få träffa henne, det var ett tag sedan nu. Så är det när man jobbar så ruttna tider som vissa gör, men men... snart är det över juu. Det ska verkligen bli trevligt, ta en proemenad tillsammans med någon är så otroligt mycket roligare än att göra det själv. Är man ensam är det ju väldigt skönt att sätta sig på altanen i solen, men nu är det ju så att jag inte är enda som jobbar åt den här familjen. Först o främst en städerska som tar hand om hushållet så slipper jag städa såå ofta. Iaf. dedär grunliga. Sen är nu Polackerna igång på gården, dom putsar o fejar hela veckan här ute, dom kan visserligen inte svenska, men som Helena (mamman) sa; "Polacker är bra till allt" hehe.

I helgen blir det Väddö och imorgon får Jonas sin nya bil, spännande...
Nåja, nu ringde Marcus så nu kan jag inte berätta mer utförligt just för tillfället.

På återseénde gott folk...

Kommentarer
Postat av: Empa

Sommar och sol, ljuvligt!!

2006-04-28 @ 11:26:53
URL: http://eemilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0