Måndag.

HANNA 060821.

Måndag morgon, när vi vaknar.... 'lala'
Måndagar är alltid lika spännande, upp tidigt och iväg på jobbet, idag har jag dock andra ärenden att uträtta på morgonen, börjar jobba klockan tre. På freda kommer Aina, känns helt underbart kul. Jag ser verkligen fram emot det. Själv är jag bara jätteförkyld, blåsorna finns som maskrosor i munnen, överallt, säkert sju, åtta stycken och det gör fruktansvärt ont, det är så onödigt att vara förkyld, men jag slapp iaf mammas sjuka. Varit hemma i Umeå i veckan och mamma skulle givetvis va tvungen att bli sjuk, det är inte lätt och det är verkligen inte kul att va sjuk, för det var hon verkligen. Det är väl mest troligt någon släng av den sjukan som sökt upp mig, men jag klarade mig ju ganska rellativt.

Imorgon är det tisdag och Jontejons mamma fyller år, de blir att åka förbi där och på onsdag är det visning på en lägenhet vi lämnat intresse på, jag vågar inte hoppas något eftersom vi är sexa i kön, men på något vis måste jag hålla hoppet uppe. Den är nyrenoverad och stambytt 2005 och ligger i Högdalen. Det vore verkligen som guld i min ficka om det gick vägen.

Nåja, dags för en dusch, inte lukta usch ;) !

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, fin bild! ;) Håller tummarna om lägenheten.

2006-08-21 @ 12:54:00
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0