Söndag.

HANNA 060813.

Vaknade precis av att vi missat halva tvättiden, ljuvligt, skyndar sig ner och givetvis har någon annan hunnit före. Suck, nåja. Vad gör man, han ser ut att vara klar så, vi slänger in våran tvätt och Jonas åker och jobbar. Själv börjar jag först klockan tre.

Imorgon eftermiddag bär det av mot Umeå för att komma tillbaka på fredag. Sökt lite lägenheter, får veta i veckan hur det gick och datorn som varit på reparation kommer tillbaka så jag har kanske en lite större framtid på internet här framöver.

Jag hoppas vi ses när jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Empa

Hej kompis. Jag saknar dig, kul att du kommer upp till Umeå. Hoppas vi hinner ses nåt mer än två minuter ute på balkongen! Magda och Jag ska umgås på tisdag.. Så har du tid och lust är du mycket ävlkommen! Jag åker snart ner till Jpkg, då börjar det laddas för flytt till min alldeles eeeegna lägenhet :) Jag håller tummarna för att även du snart ska hitta nåt! Den 6e oktober ska jag hälsa på Sofia i Sthlm, kanske att vi kan ses den helgen!?

2006-08-13 @ 11:06:33
Postat av: Empa

Gärna att man skriver jag med stor bokstav. Haha. Tänkte höra med Jacke också :) Hör av dig! Krams.

2006-08-13 @ 11:07:32
Postat av: Frida

Jag ska ge dig all tid du vill ha!

2006-08-13 @ 20:09:19
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0