Fredag.

HANNA 060210.

...och snart är hon här, som jag har längtat, det går inte att beskriva med ord, trots att jag såg dig nyss har vi så mycket tid att ta igen. För övrigt vaknade jag en timma för tidigt på morgonen, inte nog med att Marcus skulle ha kvarsittning klockan sju, jag vaknar 05:30, klär på mig, börjar stöka och städa lite, men Micke kommer aldrig och knackar på som han brukar. När jag sedan går upp och frågar om det inte blev någon kvarsittning, informeras jag vänligt om att jag troligtvis vaknat en timma för tidigt - Det blir en lång dag idag.

Uppfarten är full med djusnö, ska nog gå ut och skotta undan lite, sen är det tvättabilen-dags idag också och tvätta undan innan helgen, för övrigt ingenting. Kommer bli en lugn och utomordentligt skön dag. Jonas kommer hit och äter lunch med mig och Erika och sen är det bara handlingen kvar. Nå, kanske dags att slänga sig i duschen.

Vilken dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0