Fredag.

HANNA 060217.

Fredag, vilken seger...
Sofia ligger sjuk idag, själv hoppas jag bara att slippa bli smittad då jag redan dragit på mig en förkylning, förkylningen är dock inte hela världen, den kan jag faktiskt leva med. Det är fortfarande morgon, även om jag själv varit vaken sedan 07:15, men fåglarna kvittrar utanför fönstret och garanterar morgonen iaf. Lite göra idag, strök bort helt galet mycket tvätt igår så idag, ptjaa.. kanske fem tröjor att stryka undan, sen ska jag försöka få lillan att dricka vatten, för övrigt händer ingenitng. Men Helena skulle komma hem tidigt idag, så jag har det nog ganska snabbt ledigt ser det ut som.

Mitt hår växer och personligen tycker jag mig se ut som ett fågelbo, högra sidan av luggen räcker ner över ögat medan den vänstra är blott ett par centimetet, hur ser man ut? Det är dags för åtgärder snart....
Imorgon pratas det om Väddö, vi får se vad som händer mer jag ska vara tillbaka för att "barnvakta" halv sju, då familjen Bragd ska på fest hos några vänner här i Djursholm. Fint folk?

Nu?
- Äh, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0