Lördag.

HANNA 060218.

Lördag kväll och här sitter jag. Förvisso ganska skönt då Fia somnat och Marcus har en kompis, men trött är jag och har man då ingenitng för sig så blir det lite långsamt, sängen väntar, sovmorgon imorgon, har faktiskt aldrig varit här en natt då jag haft sovmorgon. Spännande?!

Sov hos Jonas inatt eftersom vi skulle till Väddö imorse, hans bror Amadeus med tjej skulle köra, men så blev inte fallet. Vid elvatiden åkte vi iväg, kallt var det och visiten i stugan (på landet?) blev inte lång. 12 mil enkel väg innebar några timmar i bil och som man själv är så sover man så fort tillfället kommer, att hålla sig vaken i bil, det går inte.

Imorgon går planerna mot centrum, har en ledig dag och ska hem igen på kvällen för att skjutsa till skolan på måndag morgon och träffa Bibi på tisdag, trevligt. Nåja, önskar att jag fick somna nu, dehär med kvällar är inte min grej.

Bless you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0