Måndag.

HANNA 060220.

Ny dag, Måndag...
Veckorna går förvånansvärt snabbt, men det är ingenting om man ställer det i relation till helgerna. Katarina är här och städar idag (städerskan) själv lämnade jag nyss Fia på skolan. Marcus är sjuk idag, ligger hemma med 39,1 i feber, aldrig någonsin har jag varit med om en familj där barnen ständigt är sjuk på dehär sättet, två dagar i veckan kan man garantera att, är barnen inte redan från morgonen hemma, ringer någon av dom vid lunchtid och "mår inte bra"  - och det är bara att åka och hämta dom små liven.

Imorgon har Marcus friluftsdag i Sollentuna, är han bara frisk så ska jag skjutsa dit en hoop ungar strax efter klockan nio och funderar själv på att hänga med. I nuläget ser det ju inte speciellt aktuellt ut dock eftersom feber i den utsträckningen brukar vara elakare än så. Troligtvis är han hemma imorgon också. På kvällen bär det sedan av igen för Fias slalomträning i samma backe, blir rännande imorgon mao. På kvällen ska jag som det just nu ser ut träffa mormor Bibi och käka middag och umgås. Ska blir trevligt.

Stan var det igår...
Sov ut och åkte ner vid elvatiden, men efter en par, tre timmar gav jag upp hoppet, jag var fet i vadän jag provade så jag åkte till pojkarna varifrån vi sedan åkte och hälsade på Jonas något omtalade mormor, därifrån till hans mamma och sedan tillbaka igen, hem till den hårda, inte allt för lockande sängen som väntade. På lördag åkte han iväg, en vecka till fjällen och har det skönt, samtidigt åker "min familj" till Idre torsdag - söndag, det är sportlov här nere. Så, det blir några extremt lugna dagar, får se vad man gör av dom.

Nåja, frukost nu, bless you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0