Måndag.

HANNA 060227.

Ja, igår åkte Sanna hem efter att ha varit hos mig i tre dagar, tre alldes otroligt underbara dagar, som vanligt gick dom främst ut på att gå på stan, vad som stör mig är att det alltid bara är jag som hittar saker, jag vill inte handla, jag ska spara mina pengar och åka utomlands, men de gåår inte. Nåja, hittade en hel del bra saker, nu känns det dock tomt, jag kände mig riktigt hemma i helgen, men henne omkring mig. I fredags åkte Jonas också, eller jag träffade honom för sista gången innan han på lördag morgon-morgon drog sitt lass tillsammans med familjen Frank till Vemdalen, helgen gick förvånansvärt bra faktiskt, och framförallt fort, men igårkväll, när Sanna hade åkt och där låg jag i sängen framför tvn med ett glas mjölk och verkligen bara önskade att jag skulle ha honom brevid mig. - Det sägs att det är bra att vara ifrån varandra, och jag vet att det är, men det är galet, jag vill aldrig vara utan dig igen.

Idag ska jag och lillFia till Sollentuna och åka snowboard vs. slalom, solen lyser, himmelen är helt klarblå, det är minusgrader och klockan elva sitter vi i liften. Matsäcken är packad och klar och till o med chocklad har vi kokat. Ska bli en otroligt mysig dag hade jag tänk mig.

Kanske har jag tid med en längre resumé av helgen senare idag eller imorgon. Nu ska jag ta Fia från tvn och sedan ut i backen. Ha en underbar dag allihopa & ta vara på vad ni har, för när ni inte har det längre, det är då man förstår hur underbart liv man egentligen lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0