Onsdag.

HANNA 060215.

...och två dagar kvar tills jag måste investera i ett nytt månadskort, jag har inte råd. Nåja, det problemet får vid ett senare tillfälle. Pengarna springer ur mina fingrar, det är helt otroligt. Inte nog med det, ska jag byta en fucking lampa på bilen, "halvljus, lampfel" jaha? och hur var det meningen att det skulle gå till? Känns väldigt motstridigt, mycket kan jag, men bilar? Haha.

Kom precis tillbaka, alla hjärtans dag igår. Bowlade med Sara och Sebbe och åkte sedan till Jonas och tog det lungt, somnade där och har nu slutsligen kommit tillbaka för att belastas av bördan att fixa dendär lampan. Nåja, mysig dag igår iaf.

Handling, ridning, simning, mar - sen är faktiskt även den här dagen över.
Mat i magen nu, och neej.... jag hittar inte till er grabbar, folk skulle tuta och meija mig av vägen, så snälla ni, bespara mig det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0