Onsdag.

HANNA 060222.

Kom precis tillbaka, var hos Bibi igårkväll och sov sedan hos Jonas och Björn. När jag sedan gick från Bibi till tunnelbanan (Akalla) mötte jag en något suspekt man. Jag gick in till tunnelbanan, men hade inte SL kortet framme, han började prata med mig, liten, mörkhyad, kort-kort, han bar kappa och hade käpp och pratade med mig på nåt annat språk och jag förstod verkligen inte vad han ville, men han ville iaf inte gå, det är ett som är säkert. Skvätträdd som jag är höll jag mig i skinnet tills han gick, (...eller jag hittade mitt SL kort, så jag gick) usch vad rädd jag var, blicken gick som ett roder fram tills vi var på centralen. Nåja, nu är faran över. - Marcus är fortfarande sjuk och hostar vilket innebär att jag var tvungen att åka hit tidigt idag, men det gick ju bra det också. Ute öser snön ner, jag väntar på våren, man har inte riktigt ut något av "vintern" här nere, idag kan man faktiskt med gott samvete kalla det vinter.

Ja, idag är det onsdag och... dedär godislöftet, det är visst nån som försöker få mig att inte greja det. Igårkväll när jag kom för att sova på Nathorsvägen, har pojkarna vart och hämtat mängder med glass på Gb, en hel låååda magnum vit, hur bra lär det sluta (?) - Det är ju det bästa som finns, tacksamt åt jag upp en glass och somnade i armarna på den jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag är så glad att du är lycklig :) Passa dig för fula gubbar! Ska handla lite nu. Puss puss /syster

2006-02-22 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0