Torsdag.

HANNA 060216.

Snorig & dán, förkyld.
Kom tillbaka vid tolv, sov hos min kärlek, hur kan allt kännas så bra? Det är helt galet hur underbart jag har det och snart är det helg också, känns otroligt skönt. Dock är det barnvaktande som gäller på lördag kväll, om det ändå hade vart söndag. Nåja, allt kan man inte bestämma här i livet. Är såå sugen på att bo i egen lägenhet här nere, känns inte alls kul att vara inneboende, det är liksom, nee... inte mitt. Man känner sig inte alls hemma. Men, i nuläget är ingenitng annat aktuellt, möjligheterna finns inte.

Snart ringer Marcus.

-" Hej, det är Macus, kan du hämta mig." Oja, det är väl det är jag är anställd till att göra, samt att tjata på att du inte ska sitta vid datorn, inte vid tv, sitta rakt på stolen, göra dina läxor. Men barn är barn och det är vi väl alla tillåtna att vara. När jag kom hem idag läste jag som vanligt på anslagstavlan, över vad som ska göra idag. "Projekt; städa badrumskåpen, organisera." Mer eller mindre fräscht men nu är det gjort och allt som återstår är strykningen, Fia är på fritids till klockan fem idag såå... det är ganska lungt kan man ju säga. Men en sak funderar jag ganska ofta över, vad jag ska göra för att träffa lite vettigt folk, jag trivs och jag har Jonas framförallt och några bekanta, men det sitter fortfarande i att man inte är riktigt bekväm och det slutar med att jag konstant är hos Jonas, känns jobbigt, vill inte va en börda men... just nu hittar jag inte lösningen. Man har här ingenting att ta hem vännerna till hellet och hur man sen ska träffa dom, det är också ett projekt eftersom jag är låst här 09-18 iprinsip alltid. Jag funderar, men jag har svårt att hitta lösningen som jag så gärna vill ha....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0