Torsdag.

HANNA 060223.

Olé, snart helg...

Allt är oklart men blir det som planerat så kommer Sanna och förhoppningsvis även Erika hit. Kan bli en enorm helg, dream team. Dagen har förflutit och nu är klockan strax efter fyra. Marcus är fortfarande sjuk, men väldigt lättskött nu i dagarna, han småsover vid tvn, men det är klart att det är jobbigt att vara sjuk. Tack och lov har jag sluppit åka dit, än iaf. peppar, peppar. Vattikanen traskar på som vanligt här utanför, solen lyser och vädret är fullständigt underbart. Tog mig en promenad för ett par timmar sedan och faktum är att dagen glimtade till och blev underbar. Solen gör så otroligt mycket, det var riktigt skönt när solen lyste mot en, tråkigt med plusgrader, men och andra sidan spelar det ingen roll, låt åss få vår - här finns ändå ingen vinter att ta av, plus och minusgraderna varierar som dag och natt så vår vore faktiskt riktigt skönt och jag tror minsann jag skymtar den.

Fruktansvärt less på mitt hår, om de bara kunde växa över en natt, men pest och pina genom att spara, dedär mittemellan-två-frisyrer-stadiet är inte min stund full av mest njutning här i livet. Nåja, allt kan man inte få. Fia är på fritids idag och direkt därefter på Engelska undervisning så det blev minst sagt en lugn dag idag, ska upp och ta den sista strykningen så har man nån tid över imorgon också. Dessa skjortor, tack o lov blir det allt roligare, i början var det minsann inte kul, fick man en arm rak så hade man ju lyckats skrynkla till alla andra stycken på skjortan, bara att börja om, jaahaapp...

Så var det då helg snart och faktum är att på onsdag kväll har jag min sista dag för nästa vecka, vóilat! Åker (beroende på lönen) kanske hem till Umeå, pappa fyller ju snart år, skulle vilja träffa Aina som just flyttat till Umeå, alla vänner, familj och en promenad med Robin givetvis. Vi får se vad kontouttdraget visar imorgon helt enkelt.

Strykhögen väntar, face it...





Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får fin lön! ;)

2006-02-23 @ 16:57:26
Postat av: Frida

Hoppas ni har trevligt i helgen. Jag & Linnea ska snart ut nu! Tänkte vi kunde ringas kanske?

2006-02-25 @ 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0