Fredag.

HANNA 060526.

Ja, idag är jag i Umeå, kom hit natten till torsdag. Det är underbart att träffa sina syskon och sin familj med även mina flickor. Klart man saknar. Just nu sitter jag och väntar på Maria och Jonas, och såklart systerdotter Alva, men dom är sanslöst långsamma. Halv tio ringde jag för att höra om dom var på väg. Ja, fick jag som svar, men jag ska inte sticka under stolen med att jag inte ens är lite förävånad. Dom är väl kanske en timma bort och klockan är 11:56, vad som bör tilläggas är att det tar på sin höjd en timma att köra från deras hus och hit. Men men, lugnet härjar väl i min kropp.

Träffade min lilla systerson igår, han har blivit så otroligt stor och det är så skumt hur snabbt han växer och alva också förståss, man hinner som inte med nu när man inte alls har möjlighet att ses lika ofta. Nåja, vi har skaffat en liten katt ( ...och Dea, det är klart du får komma förbi, kom.) En liten liten skit. En liten fegis, men det sägs ha hänt saker bara de dagarna jag varit borta.

Inatt ska jag sova hemma hos mamma och pappa igen, blev ett soff-sov hos Linda inatt, tur man har vänner. Oj oj, tillbaka till Umeå vecka 27, men då med bil, ska bli trevligt.

Någon som vet av en lägenhet till mig?
Saknar Jonas förståss, kan du ringa...

Katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0