Måndag.

HANNA 060508.

Måndag, sista veckan, sista måndagen i Djursholm och faktumt är att det känns riktigt bra!

Helgen har förflutit som vanligt, var hos Sebbe och Sara som precis flyttat i lördags och för övrigt mest tagit det lungt, det är riktigt sommarväder, helt galet. Helt vinstilla och nästan så att man inte kan vistas utomhus. Men ack så skönt. Solen är det sista man ska klaga över. I fredags var det även då kalas väder, vi satt ute jag och Fia o drack saft, hoppade studsmatta. Det är få saker jag kommer att sakna, men vissta stunder kommer jag nog sakna henne. Hon är  väl den jag kunna ha kul med.

Djursholm.

För er som är nyfikna är det här jag bor...

...även att jag gick ut i hotpants och linne och tänkte sola men mötte en fucking leénde polack utanför dörren på altanen. Haha, jag vände - blev helt överrumplad. Att dom där polackerna ska va precis överallt... men dom gör ett bra jobb!

Somnade igår, ångest.
Som jag saknar mina vänner, det är så frustrerande att knappt ha några. Visst finns det dom som trivs med hemskt få vänner också, men sån är inte jag, jag hoppas verkligen att det blir bättre nu när jag får ett "riktigt" jobb. Hoppas, åtrminstonde vill hoppas och tro. Men, konstigt vore det ju annars.

Nästa vecka börjar Ica igen, skumt men nån stans sköönt.

Frida och Lars är på Cypern, fick livstecken idag, kändes bra, otroligt kul att se dom. Igår var Emelie och Åsa i Stockholm så jag träffade dom som snabbast, det var trevligt. Nåja, dags för stödhandling och tvätt.

På återseénde gott folk...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar dig! Ses imorgon!

2006-05-11 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0