Tisdag.

HANNA 060516.

Efter ett bortfall på ett antal dagar... men ingenting har hänt iprinsip.
Jag har flyttat in hos Jonas, ingen vet på hur lång tid men troligtvis hyssat tillfälligt, vi får se vad som händer. Det är ju inte tvärenkelt att hitta en lägenhet så, jag har väl inga större förväntningar direkt.

Helgen har varit lungn, i fredags kom Lars och Frida från Cypern och vi mötte upp dom och gick ut och åt, det var trevligt, absolut. På lörddag åkte vi ut till Väddö och, ptja påtade lite inför midsommar. Just nu är jag bara förkyld, men det är sånt man får drass med, på torsdag 14:30 börjar allvaret, jag kan inte sticka under stolen med att jag faktiskt är nervös.

...och jusste, jag har klippt mig, tyvärr finns inte den geniala kombinationen Ctrl - Alt - Z i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Bibi

hej jag har nog fel nummer försökt ringa dig men det funka inte. Kan du ringa mig baby

2006-05-17 @ 20:19:56
Postat av: Bibi

hej jag har nog fel nummer försökt ringa dig men det funka inte. Kan du ringa mig baby

2006-05-17 @ 20:20:01
Postat av: Frida

mer blogg, mer blogg...

2006-05-22 @ 22:08:40
URL: http://frilin.blogg.se/
Postat av: Dea

jag har hört att ni har skaffat en katt? skulle gärna vilja komma förbi nån dag o se den :) hälsa bror jonas från mig, ha det bäst!

2006-05-25 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0