Torsdag.

HANNA 060504.

Nu var det länge sedan, sex arbetsdagar kvar + den här påbörjade. Oj, så skönt. Jag blir helt grinfärdig när jag måste spendera natten här, det är en mardröm, jag känner mig så instängd, jag kan inte förklara. En viss typ av människor skulle säkert kunna tycka att det var skönt att ha tid för sig själv på det sättet, men jag klarar inte av att varken ha tv eller datorn och ja, vad ska jag göra då? Stänga in mig och äta hela kvällen, det gåår inte. Jag vill bara iväg. Dessutom känner jag att jag får bara mer o mer att göra nu, idag vaknade jag vid 05:00 och åkte hit, sen är Micke o Danmark och Helena i Oslo så dagen läär bli lång. åh, åh, åh. Snart de över som en del säger.

Den 17 - 18 har jag mina introduktionsdagar på Ica, känns kul även om det är väldigt nervöst att komma som helt ny. Men det ska nog gå över ganska snabbt hoppas jag.

Tack o lov har vi en rikgit solig dag idag, de sägs ska bli starten på sommaren, iaf om man lyssnar på tvn. Tänkte gå ut i vårvärmen snart innan Marcus kommer hem. Ikväll kommer Frida och Lars till Arlanda, dom åker till Cypern imorgon bitti och jag kan lova att jag är måttligt avundsjuk, dags att vara glad för någon annan skull nu! - Nåja, packa en resväska, tvätta lite kläder och ut i solen !

- "Du är, du är så tindrande skimmrande, jag är, jag är det stoltaste som du kan se..."

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska bli så kul att se dig!

2006-05-04 @ 15:58:51
URL: http://frilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0