Åtta dagar kvar på jobbet.

Idag återstår det åtta dagar på arbetet exkl. en inventering på lördag morgon. Det känns spännande som bara den. Idag var jag och ordnade med försäkringar etc. Bytte bank och ordnade med massor av papper, känns bra såhär i efterhand. Kände mig plötsligt stor när jag själv var tvungen att gå på möte med banken. Nu har jag en snäll Kajsa som hjälper mig med allt vad min ekonomi kan kallas. Skönt med lite struktur och ett påbörjat pensionsparande.

Innan jobbet började idag var jag en sväng på stan och shoppade lite, ett par byxor och fyndade därefter en hel del på Björn Borg. Super duper, nu är jag laddad och klar. Imorgon ska jag på Elgiganten och fixa mitt nya telia abonemang och få en ny mobil. Hoppas bara på att slippa byta nummer.

Nej nu ska jag göra något, ska försöka skriva oftare, kanske inte blir speciellt långa inlägg, men desto oftare är roligare. Sov gott allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0