Sommaren kom tillbaka!

Var en sväng i Umeå på uppdrag onsdag - fredag, det var en otroligt snabb titt men jag hade så himla mysigt. Först var jag i Sävar en stund och sedan åker jag till Helena, tycker synd om henne som har så ont, men nu är det bara tolv dagar kvar att hålla ut tills lillebror är beräknad. Hursomhelst var kvällen jättemysig.

I helgen blev det Väddö, det var underbart härligt, sommarvärmen kom tillbaka och vi gjorde massor av skojiga saker. Vi åkte båt, promenerade, badade i balja o i havet och plockade blåbär - tro de om ni vill men jag har kokat tre burkar med blåbärsylt. Mumma! Väl hemma i tvätt och städ, men det kommer som ett brev på posten när man varit borta, här hemma väntar förståss mina trogna katter, mysigt med två tussar att komma hem till.

image25

Låt nu bara sommaren hålla i sig en stund till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tre burkar sylt var inte illa! Jag blir ju avis - vill också ha blåbär! Har du månne plockat dem själv? Gulligt av dig att ringa i dag förresten! Kram H

2007-08-05 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0