Trött söndag.

En trött söndag efter en händelserik helg. Jonas & jag, Sebbe, Sara, Niklas, Björn och Leon kom hem nu i eftermiddag efter en helg ute i stugan. Åkt båt och badat, åkte, eller åtminstonde försökt inte mindre än tre gånger att komma någon vart på wakeboarden men, det gick lite si o så, var uppe o vände iprinsip. Ont överallt, ser ut som 90 år när jag ska ta mig någonstans.

Inte ens tre veckor till flytt nu, jag är ivrig som bara den och hoppas det ska bli precis osm jag förvantar mig.
Middag hos Eva och Anders ikväll, skönt och väldigt gott inte minst.

image26

Fv. Björns lillebror Leon, Niklas, Jag, Sara & Björn.

Nu väntar sängen, alla mina musler måste få vila inför en ny veckodag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Å grattis till lägenheten! Vet eg inte något alls om den annat än att jag hört ryktas att du fått en.... Vart ligger den?
Kram H

2007-08-20 @ 07:24:01
Postat av: soffe

Hej hanna!
Rackarns att vi går om varandra nu..jag åker tåg ner imorgon kväll(!) och tar med mig allt jag kan bära i princip....vet du vad du fått för tjänst än?

2007-08-21 @ 00:36:50
URL: http://soffilainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0