Umeå!

Jag ska flytta hem!

Det känns, konstigt - men förbaskat skoj. I Tisdags sa jag upp mig, det var blandade känslor men mest av allt känns de spännande och kul. Bortsett från att Jonas ännu inte har något jobb och vi inte hyrt ut våran eller hittat någon lägenhet där hemma.

Någon som vill hyra en 2a i Stockholm?

Nu är lillebror till David född också, längtar efter att få se honom, allt verkar ha gått bra och jag är såklart en stolt moster ännu en gång. För övrigt är jag ledig idag, hemma och tvättar. Inte alls speciellt roande med tvätt, men de är sånt man måste göra ibland. Var faktiskt ledig igår också, men all den tiden slösades bort i shopping, köpte två ursnygga kudar som rev min ekonomi sönder och samman, men snyggt blev det!

Nu ska jag ta en spurt ner till tvätten igen.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

http://landet.panorama-pu.se <-- Helenas blogg
Det är underbart att du kommer hem!

2007-08-09 @ 11:08:18
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0