Pigg igen!

Då var julen över, lika snabbt som den kom. Vi var hos Maria och Jonas i Örsbäck med syskon och familj, saknade dock Helena med familj, förståss. Sitter här och laddar in lite bilder och tänker tillbaka på gårdagen. Vips så var allting bara över. Självklart är julen något mysigt och härligt och någonting vi alla förhoppningsvis ser fram emot, men det absolut härligaste är nog att se hur lyckliga barnen är, för att inte tala om systersonen David när han fick en käpphäst, lyckligast i världen.

Nu är jag tillbaka på jobbet, känner mig frisk och kry. Skönt med en lugn dag som idag, samtidigt som jag verkligen inte förstår anledningen till att hålla öppet?! Vem kom med den dumma idén?

Sedan sist har jag även (skämt ut mig?)
Åkte till Okq8 för att köpa spolarvätska och tänkte att jag i samband med detta kunde ta en lektion i just "fyllningsdelen" så jag frågade vänligt om killen på macken kunde hjälpa mig. Självklart hjälpte han mig och min vindruta är nu blankare än någonsin. Frida som satt i bilen var inte riktigt lika imponerad av mitt initiativ att fråga efter hjälp. Va tusan, nu vet jag ju hur man gör - briljant!

Delar slutligen med mig av några bilder från självaste julafton.

  

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fina vi blev! :)

2007-12-26 @ 10:31:55
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: Anonym

VIlka snygga tjejer!!!
/Helena

2007-12-27 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0