Var är snön?

Sjukdom och julafton känns som en av de absolut sämsta kobinationerna, julmaten som jag längtat efter för att inte tala om storhelgslönen som jag tänkte skulle komma väl till pass. Det är inte mer än att ta det för vad det är. Länge sedan jag skrev något här på bloggen, vet nästan inte var jag ska ta orden från, men jag ska göra ett försök.

För er som ännu inte vet det så kommer jag att börja plugga till våren, ska bli otroligt intressant och spännande. Peppad till tusen.

 Imorgon är julen här, snön tycks vänta ett tag till.

Lisa, en kompis från Sävar har flyttat till Vindeln, av alla ställen. På fredagkväll var jag och mina tjejer över på middag, vi hade en helt otrligt mysig kväll innan vi vid tvåtiden var tvugna att styra hemmåt. Vid tretiden stannade bilen på uppfarten och jag stupade isäng. Halv fem vaknade jag till, med feber och sjukdom och här ligger jag kvar i sängen. Nu är allt jag hoppas på en jul full av snö och utan sjukdom.

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0