Sjukdag

Suck vad less jag är på att vara sjuk, ändå måste man städa och ha sig, men vad ska man annars göra? Ruttna i sängen, jag blir galen, aldrig blir jag ju frisk. 80 av lönen är jättebra, för att vara sjuk. Men jag kommer ju få sitta hemma pga. min ekonomi i Mars. Nåja, man kan inte bryta ihop innan man har facit i hand. Precis lagat lite hemgjod potatismos och pratat med farmor, med Frida och med tandläkaren. Snart kommer Jonten hem. Katten är tokig som vanligt. Vad kan man mer säga, det är inte helt kul att vara sjuk.

Ibland gör folk så himla ogenomtänkta saker, jag är inte perfekt, men i vissa fall får man faktiskt tänka sig för, vad är det man har värt egentligen? Sluta upp med det själviska livet.

Snart fyller pappsen år, vad ska man hitta på för kul till honom då?
Känns som att det är dags för mig att undersöka den saken nu...

Ursäkta klagandet, ska uppta en seriösare blogg inom kort.
Någon som har ett jobb att erbjuda utanför Ica?
På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig min lilla prinsessa! Saknar dig.

2007-02-19 @ 16:09:13
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: sofia

Hej.
Tack för omtanken. mår inte kalas och grymt arg på att jag inte kan vara i jönköping nu! Kul med linda på besök?

2007-02-27 @ 11:28:16
Postat av: Frida

MERA BLOGG!

Du har blivit utmanad. Läs mer i min blogg!

2007-03-15 @ 09:30:10
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0