GREKLAND!

Kreta, kreta-kreta-kreta-kreta!

Semesterns första bra dag, underbart. Har suttit i solen, vaxat bilen, träffat Erika, handlat och gjort bara sånt jag känt för. Tanken var att vi skulle ta en sista minuten i helgen. Tyvärr har det dåliga vädret gjort att priserna gått upp dramatiskt och det finns ytterst få resor kvar. Nu blev iaf. en resa tillslut. En och två veckor hade samma pris så på fredag åker jag och Jonas till Kreta i två härliga veckor. Fantastiskt skönt.

Imorgon åker jag och mamma till Maria en sväng och kanske förbi Helena också, hoppas på bra väder. På tisdag åker jag sedan hemmåt om jag hittar något flyg som är beredd datt lyfta mig hem.

Semestern har börjat med en riktig slappis vecka och jag hoppas att den får fortsätta lika bra!
Glad sommar på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också!

2007-07-01 @ 20:05:28
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0