Semestern är slut!

Så var man hemma igen!

Stockholms sägs haft riktigt dåligt väder, men när vi anlände på morgonen igår gick precis solen upp. Nu känner vi lugnet inför en ny arbetsvecka. Känns lite segt att börja jobba igen efter fyra udnerbara semester veckor, varav fyra dagar hemma i Stockholm. Vi har haft runt 35 grader hela veckan, nästan lite för varmt men nu är vi hemma, och vi har haft det fantstiskt. Däremot hade vi en tupp som granne, han gal natten lång så med sömnen var det lite si o så. På tisdag kväll kommer Erika och Linda hit en sväng, jag längtar redan. Ikväll hoppas jag få låna en symaskin och använda min estetiska sida. Jag ska sy gariner och laga mina brallor. Ska blir spännande att se hur det går...


image24


Det var det...  och Grekland - på återseénde!

Kommentarer
Postat av: Frida

En fin bild :) Vill gärna se mer!

2007-07-22 @ 20:47:09
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: Anonym

Välkommen hem! Känns som att ni varit borta i hundra år!!! Vi kan väl höras på tel nån kväll i veckan. Kram H

2007-07-23 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0