Värme!

Det är varmt, det är fruktansvärt varmt ute.
Plötsilgt blir jag mer än nervös inför Kreta resan, kanske hade en evcka räckt? Om jag svettas i sverige vid 24 grader är frågan hur det kommer att kännas vid samma tid i Grekland. Nåja, jag hoppas att vi har nära till havet och gärna en pool, men de framgår först på plats då resan är ospecifiserad. Eventuellt kommer Jonas att uppdatera sin blogg via mobilen, så håll koll på www.jonasfrank.com där sker eventuella uppdateringar.

Ikväll åker jag hem från sköna Umeå. Till allas, lycka har Alfons kommit hem inatt igen. Ska bli superskönt att komma hem och känna "lugnet" ett par dagar innan jag åker. Träffa katterna och såklart sova i min egen säng.

Idag är Alva här hos mormor, det är verkligen jättemysigt att träffa syskon och syskonbarn, men man förundras lika mycket varje gång över hur energin kan sprudla på dedär sättet, det är underbart. Nu längtar jag dock hem, jag har haft det jättebra här och skulle absolut inte klaga på en vecka till, men då jag vet att jag ska hem så börjar man såklart längta. Ska bli kul att se Jonas och bara finna sig i sitt eget hem.

Nåja, nu ska jag se till att dagen går vidare! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att Affe kommit hem! (Ge honom lite avmaskning efter hans äventyr). Du kan väl skicka över lite bilder när jag kommer hem sen? Puss

2007-07-04 @ 12:21:10
Postat av: Anonym

Vad kul att höra att katten är tillbaka!Se nu till att ha två sköna veckor på Kreta. 2veckor blir säkert helt perfekt! Kram H

2007-07-04 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0