Besviken

Så besviken, besviken på mig själv.
Jag vet verkligen inte hur man gör för att hålla reda på minsta lilla. Idag var jag och köpte ett 7-dygns kort för tunnelbanan så jag skulle klara mig till midsommar då jag får semester. Jag hinner inte mer än hem så har kortet ramlat ut ur min ficka under promenaden. Jag blir så less och jag har verkligen inga mer pengar. Nu var jag tvungen att låna Björns kort vilket inte känns så kul, dessutom var han tvungen att möta upp mina vänner för att jag skulle kunna få tag på det. Känner mig verkligen så misslyckad. Vill skylla på att det faktiskt ramlade ut och att jag för en gång skull inte har drällt bort de så att jag inte vet var det är, vilket är det vanliga. Jag vet verkligen inte hur man gör och min absolut största önskan är att jag kunde hålla rätt på saker och ting. Snälla...

Erika och Sanna kom till mig idag, Jonas och Niklas åkte till Väddö. Vi hade väldigt trevligt, Sannas lillasyster kom förbi en sväng och nu har dom åkt för utgång ikväll, själv jobbar jag imorgon och kände att jag inte riktigt hade fått nog med sömn om jag följt med, vilket jag inte heller hade kunnat pga. mitt busskort. Åh!

Sitter med en blandning av olivolja och silkesdroppar i håret i hopp om att det ska få må lite bättre snart. Ett försök är halva vägen sägs det. Ska borsta tänderna och tvätta ut sörjan ur håret, sedan är det godnatt.

Vi ses snart Umeå - Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0