Sommarkväll.

Det är ganska sent nu, Erika och Sanna har precis packat sig iväg. Plötsligt är vi bara två kvar i lägenheten. Vi har haft superkul, tråkigt nog hade jag brist på ledig tid från jobbet. Kvällen är här och natten är nära. Tidig morgon imorgon och sedan hem för att tvätta. Landet i helgen - Midsommar!

Det blir en midsommar med Jonas familj och kusiner innan jag blir skjutsad till Arlanda för att flyga iväg hemmåt Umeå igen, då är semestern här. Ska bli enormt skönt att komma hem.

Under dagarna vi haft besök hade Sanna med sig kanske världens finaste byxor. Jag bara måste ha ett par likdana var min tanke, jag ringde varenda butik med märket, men inte en av de som fanns i Stockholm visste överhuvetaget vilka byxor jag pratade om? Umeå vs. Stockholm, jag förstår liksom inte.... Men men, tillslut har jag ny lyckats, trots rean få en butik att lägga undan mina byxor i en hel vecka, är det inte Umeå så säg. Sånt skulle aldrig hända i Stockholm.

Nu är det dags för en match betapet innan skönsömnen infaller.

Ta hand om er alla, så glömmer ni inte ringa mig under nästa vecka om ni vill träffa mig lika gärna som jag givetvis vill träffa er mina kära vänner. Ta hand om er -  Nu är sommaren här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0