Tröttis

Ny dag, varit och vandrat runt stan. Dan var här en sväng och jag visade honom vad staden hade att erbjuda. Nu sitter jag hos Frida. Själv ligger hon på sängen och sover. Jag väntar på min far och bror som ska hämta mig, det var dock 40 minuter sedan dom slutade så jag börjar fundera. Just för tillfället kollar jag in lite sista minuten inför vecka 28 då jag och min älskling ska ta oss iväg.

Imorgon åker jag och Frida till Helena, ska bli riktigt mysigt och självklart hoppas jag på fint väder med mycket sol. Ser verkligen fram emot en dag tillsammans. Som ni såg i gårdagens inlägg har jag skaffat en bilddagbok. Enklare att ladda upp bilderna där under semestern.

Jonas är på landet och letar Alfons liten, hoppas verkligen dom hittar varann. Nu vill jag hem till maten och sängen. Må gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0