Två dagar kvar till semester.

Två dagar kvar till semster, känslan är delad på två. Semster är såå nära - Jag har jobbar väldigt länge nu. Dessutom är det dagen för midsommar imorgon och det kommer vara sinnesjukt mycket folk, helst vill jag bara spy på alla er som inte kan vara någolunda trevliga när ni kommer och handlar. Lämna barnen hemma och handla en dag då det inte känns som ett måste. Det är inte lika kul som på ica reklamen att sitta där i kassan, jag kan försäkra er om. Ungefär så peppad är jag på att gå till arbetet imorgon. Men somsagt, samtidigt vet jag att jag bara har en dag kvar sedan, en ynka dag.



Jag bjuder på den, bara för idag.

För att lätta lite på midsommartempot så ska jag lägga upp en fin ekloftsbild på mig och fina Fanny.
Jag önskar er allesammans en underbar midsommar om jag inte kommer för att skriva mera imorgon. Risken är stor, det är myycket kvar att fixa då det är vi som ska stå för efterrätten på landet i helgen (tack o lov att det inte var mer än så) - städa hemma, packa inför midsommar och sedan umeå direkt därpå, förbi biblioteket och apoteket och där är ännu inte listan slut, men det kan jag klara av för sedan har jag SEMSTER!

Arbete imorgon 10-19 men ni når mig på kvällen i full fart på hemtelefonen om ni saknar mig.

Take care och drick lagom på midsommar.
Glad sommar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli så kul att "få hem dig" snart! Kram!

2007-06-20 @ 23:53:27
Postat av: Frida

Haha! Söt!

2007-06-21 @ 14:27:33
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0