Var är du?

Efter att ha firat midsommar på Väddö med Jonas och hans släkt bar det av till Umeå. Flisan & Alfons hade fått följa med till landet i vanlig ordning. När vi skulle ge oss av hade ingen sett till grabben på ungefär ett dygn, det kändes jättejobbigt att behöva lämna honom där för att åka hem ensam med Flisan. Kusinerna är kvar till i eftermiddag då Jonas åker tillbaka för att söka efter vår älskling. Var är du?

Själv blev jag avsläppt  på Arlanda för att hälsa på mina nära och kära i Umeå. Nu är jag här, har sovit hos Frida inatt, fast mest var jag nog vaken. Nåja, det är underligt vad ett djur kan betyda för en. Nu ska jag och Frida ner på stan och shoppa lite lite iaf. måste hålla i pengarna om vi ska kunna åka utomlands om två veckor.

På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0