Jobb jobb jobb.

Halloj!

En ny dag, jobb hela dagen. Fått höra att min tandläkarklinik är urkass och där går jag och lägger ut pengar. Jonas mormor fick höra att hon hade sju hål, när hon senare gick till en annan för att laga dom hade hon inte ett enda, jag som hade två och redan har "lagat" ett? Känns lite si och så måste jag medge.

Jonas har köpt en ny kamera till oss idag också, som jag har pratat om det, i över ett år, så nu kommer snart fina bilder upp här hopppas jag. Jobbet sliter ut mig. Det är så tråkigt att det finns bara inte ord för det. Så länge man inte har något annat måste man arbeta på som vanligt. Snart är sommaren här iaf. Cyklade till jobbet idag, det är en bit, men det var så otroligt skönt. Lyssnade på en ljudbok i min mp3. Faktiskt riktigt bra, ondskans leende heter den. En hemsk skilldring av en kvinnas liv.

Mycket information i en kort text. Bäst att avsluta nu.
Ledig på torsdag om någon skulle känna för en sväng ute i solen?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar dig.

2007-05-08 @ 21:59:03
URL: http://frilin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0