Stockholm igen.

Hemma i Stockholm igen. På olika sätt bra, på olika sätt dåligt. Har haft en skön vistelse i Umeå. Träffade mina kära syskon och mina underbara syskonbarn. Jag träffade min mamma och min pappa och självklart i alla hast även några vänner. Varir på dop för lille Noel och är nu åter i arbetslivet igen. Det är förståss si o så att komma tillbaka till stan, jobbet kommer som ett brev på posten och alla andra måsten. 

Tänkte passa på att lägga upp några fina bilder från resan. Det är så underbart att åka iväg, sas ställde in sina flighter pga. strejk. Men jag måste säga att bilvägen gick riktigt bra. Det är på något sätt rätt romantiskt att bara vara två i en bil i åtta timmar när där inte finns varken dator eller tv. Man har bara varandra... Inte helt oväntat var däremot hemresan desto långsammare.

Jonas fick provköra fyrhjuling och jag har aldrig sett honom som då, liksom ett barn. Så nöjd pojke, och det är så underbart att se sina nära så glada. Lika bra att inte köpa någon sån, så vet jag att han kommer hem från jobbet på dagarna. ;) Konstigt att man kan bli så beroende av en annan människa, det trodde jag aldrig om mig själv. Man vänjer sig så otäckt snabbt vid att det alltid är någon där hemma, alltid någon som väntar på en och kanske i bästa fall diskar och bäddar sängen ibland. Det är verkligen underbart att älska någon och att få känna sig älskad, jag önskar att alla kunde få känna så.

   

Sommar & sol, med en stark längtan av semester...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman, Har mailat dig idag, men är lite osäker på om det blev rätt mailadress. Signalera gärna ifall du inte fått mitt mail. Kram på dig!/H

2007-05-29 @ 21:21:07
Postat av: Empa

Naw : )

2007-05-31 @ 10:37:10
URL: http://eemilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0