Slaskväder.

Vaknade vid åtta, var fruktansvärt trött, skulle åka till sjukhuset för att roa Adam undertiden Helena gick hos tandläkare. Dock var sängen oerhört skön och jag tryckte av väckarklockan istället för att aktivera snoozen, sådär är det i nattmössan. Med lite tur vaknade jag igen och insåg att jag hade 40 minuter på mig att ta mig till bussen, de löste sig utan problem och det visade sig att jag var på tok tidig dit. Helena hade dock tagit igen det och kom stressandes till mottagningen, men hon fick sina tänder lagade trots allt. Vi hade väldigt trevligt och åt lunch tillsammans och därefter lite H&M. Jag fick skjuts hem och sedan dess har jag jobbat med uthyrningen av våran lägenhet i Högdalen. Vi har faktiskt fått ett par napp och jag ska under kvällen undersöka om det är något intressant genom en lite date.

Nu ska jag lägga mig på sängen en stund.
Helena, tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman! Var jättetrevligt! Vi får göra om det snart. Och då kanske jag äntligen får se er lägenhet också :-) Håller tummarna att ni får en bra hyresgäst snarast! Kram

2007-11-19 @ 23:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0