Höst!

Nu var det länge sedan senast, mycket har minsann hunnit hända och det mesta är upp och ner, in o ut och ett enastående virrvarr, men jag tror att vi har det bra. Vi har hunnit flytta in, dvs, Jonas har blivit Umebo och det känns fantastiskt, jag jobbar på och för tillfället är han i Barcelona och känner lugnet. Själv stressar jag omrking och jobbar och försöker rusta till i lägenheten så att vi trivs. Vi har inget internet än och våran post har "posten" slarvat bort så vi får se när modemet kommer, det är nyttigt att klara sig utan och riktigt skönt har jag insett, men efter vissa påtryckningar vad det gäller bloggen (som inte blivit åtta inlägg om dagen) tar jag mig nu tid och lånar lite av grannens trådlösa uppkoppiling.

Mycket händer och sker, det mest underbara är att det gamla livet är på ingående, man kan träffa två tre vänner på samma dag och det kan jag inte beskriva hur det känns. Det är så otroligt olikt det jag varit van vid i Stockholm. Jag saknar en och annan Stockholmsvän såklart och inte minst Elin & Anja, men samtidigt behöver jag Umeå ett tag nu.

Fast mest av allt måste jag nu skynda mig nu, ska skriva lite papper med pappa innan jobbet börjar, 13-20 idag.
Ha en skön dag i höstsolen, det är otroligt vackert med höst - det måste man bara ta vara på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0