Lite här & där.

Idag har jag jobbat, jobbar gör jag inte så ofta nuförtiden - faktum är att det är otroligt skönt.

Jonas hämtade mig och vi åkte hem, Aina hörde av sig, det är i veckan hon kommer hit, imorgon ska vi ses och jag saknar henne!! Jonas ska göra lite egna ärenden på förmiddagen och jag ska baara njuta av min lediga dag. Jag har legat åt skogen för lågt med bloggen nu för en tid, men det tänkte jag ta igen. Erika min vän kom förbi ikväll, min kära vän gav mig tre kilo köttfärs, bara sådär. Gulliga vänner man har ändå - även om man kan uppfatta det lite konstigt, men... det var inte konstigt. Erika är sån, bara snäll liksom.

Pratar lite med vänner från Stockholm ikväll, det är såå kul att höra hur alla har det, även om jag, trots att det är oundvikligt är vädigt långt från mina vänner här, eller där.... det tar nog en stund att acceptera tror jag.

Kommentarer
Postat av: soffe

Hej Hanna!
Kul att du uppdaterar äntligen :) jag är inne i en galen period av tenta-plugg som slutar på onsdag. Men efter det måste vi höras, är nyfiken på hur dte går för er! kram sofia

2007-10-25 @ 12:04:07
URL: http://soffilainen.blogg.se
Postat av: Erika

Haha! jag blir ju nästan rörd, du är ju för söt!
synd att ni inte kunde va med ikväll på det RIKTIGA fikat.. det hade varit roligt. vi ska även prata lite med afrika (josefin) ikväll på skype, det blir inte heller dumt! men ni får ha det bra i sthlm så rings vi imorgon eller på måndag.

2007-11-03 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0