Promenad.

Idag har jag jobbat, hemma ikväll och bara tar det lungt. Igår hade jag en mycket trevlig dag, vaknade och tog en tripp runt nydalasjön, det var en bra bit men det var så otroligt vackert väder synd bara att gå själv. Det ska jag absolut göra om, någon som är intresserad av att promenera med mig? Tanken var från början att jag skulle springa en bit, men när jag fick svart på vitt hur dåligt det faktiskt låg till så beslutade jag mig för att springa och gå stundvis och jag törs ju erkänna att jag gick betydligt mer än jag sprang. Hösten är så vacker, jag hann tänka massor vilket jag faktiskt tror att alla behöver, bara "koppla bort" och tänka på sig själv och allt vad som händer runtikring sådär ibland.

Därefter kom Malin och Maria med barn, vi hade en trevlig dag även om det var väldigt mycket med allihopa man så gärna ville träffa. Jag hämtade sedan Jonas och vi åkte hem igen... Nu är vi två igen, det är mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0