Snyggt och sött eller fruktansvärt?

Livet är märkligt och underligt men vad vore man utan det. Det har varit en dramatisk sista tid och allt som kunnat hända har hänt. I helgen var det fest hos Helena, alla syskon var där - vi hade helt galet roligt. Det är fantastiskt att syskon kan betyda så oerhört mycket, dom är mina bästa vänner och mitt allt, självklart i kombination med några fler betydelsefulla människor. Förstår inte hur jag har klarat två år i Stockholm utan dem.

Imorgon har vi seminarium i skolan - vet inte om jag är nog påläst, men tron på mig själv infinner sig och det borde kunna bära mig genom dehär.

Tillsist skulle jag vilja ha lite åsikter, det handlar om en gardin till nya lägenheten, men jag vet verkligen inte om den är fin och söt eller fruktansvärd?

image57

Kommentarer
Postat av: Frida

Fruktansvärd är den inte. Men speciell. Jag ringer dig i eftermiddag så får vi höras ihop om kvällen! Tror vi kanske skulle vart på Maxi också? KRAM

2008-04-09 @ 10:58:47
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tyckte den var fin :-)
Det är nog bara du själv som kan avgöra detta... eller någon som du VET har samma smak som du! Kram H

2008-04-09 @ 20:47:51
Postat av: Madde

tyckte det såg riktigt mysigt ut med dom där gardinerna =)

2008-04-14 @ 22:18:20
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se
Postat av: annelie

haha! det verkar som att du har flyttat in i en av mina närmaste vänners gamla lägenhet. kände igen gardinen direkt :) den var superfin med hennes grejer, kan ju inte alls din stil. men jag tycker att den är söt!

2008-05-12 @ 16:51:48
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0