!!

Helgen är över, men ändå kvar - Sköna semester !

Flytten börjar närma sig och kartonger har börjat stuvas, usch - det blir säkert bra tillsist. Jag blir ju granne med Frida, det kommer göra mina dagar. Hon var på ultraljud idag och jag fick veta att jag ska bli moster till ytterligare en liten flicka, ser jag verkligen fram emot.

Imorgon ska jag... träffa tjejerna från jobbet som tänkt sig ut på rex, själv vet jag inte om jag orkar med umgås en stund ser jag verkligen fram emot, skolan närmar sig med stormsteg och nu har jag fixat någon som köper mina kursböcker i terminen under, satt in alla min papper i pärmar, attans vad man samlar på sig!! ...och bjudit Erika på middag,

Kvar är bara att rensa blåbären jag plockat och hoppa isäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0