Hemma i Sävar.

Är hemma hos mamma och pappa i Sävar idag, åkte hit igårkvälls. Har uppdaterat datorn med word o allt vad som nu kan vbehövas för förberedelser inför skolstartet - för snart är det igång igen. Just idag ser jag fram emot fjällenvinter, konstigt men kan nog vara för att hösten visat att den är på väg. Men, var förbi Kjell och Karin idag och Karin lärde mig att man ska inte ge upp sommaren, för snart kommer Brittsommaren, aldrig hört talas om... men i samband med att Britt har namnsdag ska sommaren tydligen visa sig igen. Vi väntar och ser helt enkelt.

Ny spännnde låt; Miss Li - Oh boy.

Idag fyller Adam ett år, han växer så det knakar. Klockan sex ikväll är det kalas som gäller. Nu ska jag ställa iordning middagen så vi tar oss iväg någon gång....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Även väder-Tone har lovat att det ska komma lite mer värme, vi väljer att tro på henne :) Åker om bara någon timme så jag skulle bara säga hejdå och så, men vi kan väl ses när vi kommer hem? Tror inte att jag kommer att vara speciellt upptagen till skolan börjar så då tycker jag att vi ska styra upp lite aktiviteter :) Ha en bra helg!

2008-08-06 @ 16:20:45
URL: http://fischan.blogg.se/
Postat av: Erik

HEj!



Tänkte höra ifall du känner för att träffas något nån dag! Var ju ett tag sen...



Hare!

2008-08-07 @ 12:21:43
URL: http://fota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0