Söderut, tutut.

Stockholm nästa.

Tillsammans sitter vi nu i bilen på väg söderut, besökt Jonas kusin i Gnarp och är nu någonstans i närheten av Hudiksvall. Räknar med att vara framme runt åttatiden, kanske lite optimistiskt räknat men de gör att det känns lite enklare. Jag tycker nog faktiskt att det kan vara riktigt mysigt att åka bil, självklart är det en helt annan sak att köra och jag tackar min snälla Jonas för att han gör det...

I lördags var det kalas, Maria fyllde 30 och det blev ett riktigt syskonkalas med inslag av en del vänner, totalt var vi omkring 30 personer. Ett band dök upp under kvällen och trots att det under senare timmar blev ganska kallt var kvällen ändå fin. Söndagen var vi hos farmor i Bodyn sedan Fida & Jocke i Obbola. Trevligt.

Imorse vaknade jag 05 ! Jonas mobi ringde, väckarklockan. Jag hade under gårdagens bärblockning blivit halvt upppäten av myggen så klådan gjorde att jag knappast kunde somna om, istället klev jag upp och diska. - Men då hade man ju det gjort :)

Nåja, tradera is the shit.
Hörs framöver, just nu hoppas jag med hela mitt liv att Johanna kan komma ner på fredag, nu ska jag åktergå till regnet och bilåkningen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0