Lång, lång dag.

Varit i skolan på förmiddagen, hade ett arbete inför morgondagens seminarium att göra. Nu har sista kursen för den här terminen börjat, Juridik - pust! Det är inte mitt starkaste ämne men kan kanske bli. Fram med den positiva andan. Bäst att ge böckerna så mycket tid som möjligt nu, vill verkligen inte misslyckas nu när allt hittlills gått så bra.

Gjorde några ärenden innan Frida hämtade mig och vi åkte och löste ut min nya slalomutrustning, nu ska jag minsann lära mig, dags för backarna att öppna! Till sist blev det middag hos mamma och pappa. Nu, hemma på kvarteret igen men håller mig hos Frida, sover här inatt. 

Onsdag betyder tvkväll. Sjukhuset- Bonde söker fru- Efterlyst/oskyldigt dömd- Insider.

Rackarns tur att jag hunnit göra bort allt som har med skolan att göra!
... och i helgen kommer Jontejon :)


Kommentarer
Postat av: carra

jurdik är lite knepigt i början, men när man väl kommit in i tänket så lossnar det! :) keep up the good work!



Carra

2008-12-14 @ 14:29:01
URL: http://carrawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0