Nyår!

Plötsligt, när jag nu insett bostadsbristen som råder önskar jag att jag slapp vara student men tanken att ge upp utbildningen finns inte. Lite segt att bo så lång bort nu bara. Hur som, imorgon har vi nyårsafton och det blir en riktigt syskonsamling. En saknas, men det är inte undra på såhär tre dagar efter att självaste Frida blivit mamma. Åker direkt från nyårsfirandet till syster Maria i Örsbäck innan jag vid 23,00 under nyårsdagen sätter mig på tåget i riktning mot Stockholm och Jonas.

Ska snart få besök av Lisa, vi ska bada. Imorgon ska jag göra en djupdykning i böckerna som till min besvikelse kommer behöva följa med söderut...

Gott Nytt År på er !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo men nu är det mycket bättre, välkommen när du kommer hem igen :)

2009-01-02 @ 17:20:37
URL: http://fischan.blogg.se/
Postat av: Jo

Barasåruvet så är det jag som håller uppe din statistik, jag är inne minst en gång om dagen men ingenting skrivs. Tar det som ett tecken på att du har det bra i Stockholm :)

2009-01-04 @ 13:01:17
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0