Tisdag 16/12

Det måste vara ett skämt allt de som händer mig. Jag vill bara säga till dig som driver med mig att genast sluta upp med dessa dumheter. Jag önskar att det vore så enkelt men det tyder allt mer på att det faktiskt inte är något skämt utan ren och skär förskräcklig verklighet. I dagsläget bor jag i Sävar, det är ett projekt att ta sig till skolan och ett projekt att ta sig hem. På sätt och vis är det skönt att vara hemma, men jag saknar alla mina saker och kläder. Imorgon är det min dag, ett år äldre och trots allt skönt att slippa vakna ensam.

För näst sista dagen det här året bär jag idag lagboken med mig till skolan, jag har mitt näst sista seminarium idag innan vi imorgon får jullov! Jullov, känn på ordet. Ska jobba lite extra är tanken, troligtvis på cateringen men annars hoppas jag på en smula lugn och ro.

Igårmorse klev jag upp 04:30 och åkte till Erika, min möjlighet att hinna få nyckeln till hennes lägenhet innan hon åkte till Thailand och då pappa började 06 var det bara se till att somna i tid under söndagskvällen. Trist att hon åkt, men skönt lär dom ha det.

Ska förbereda mig nu inför uppsatsseminariet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0